Сервіс зберігання речей

Офісний переїзд

Щорічно тільки в Києві переїжджає понад 50 тис. компаній з абсолютно різних причин: збільшення або зменшення штату, переміщення співробітників на віддалену роботу в зв’язку з карантинними обмеженнями, переїзд в інший район міста, подорожчання орендної плати і т.д. Причин може бути багато, але офісний переїзд повинен бути організований ефективно з мінімальними втратами робочого часу, з доставленої в новий офіс всієї оргтехніки без пошкоджень, і без втрати документації. Що дасть можливість співробітникам почати працювати відразу після переїзду.

 

Це можливо, якщо все правильно спланувати і довірити організацію переїзду вашого підприємства професійної мувінг-компанії. Перевізників на ринку мувінгових послуг Києва багато, і всі вони можуть допомогти влаштувати переїзд будь-якої складності від невеликого офісу на кілька людей до переїзду великої компанії з виробництвом. Наприклад:

  • переїзд фірми – при організації такого переїзду керівники хочуть заощадити і обійтися своїми співробітниками, але, на жаль, це тягне до затягування переїзду і відволікання співробітників від їх основної діяльності. Як показує практика, то краще і дешевше для компанії довірити офісний переїзд муверу.
  • переїзд складу – коли вам необхідно переїхати на новий склад, то перш за все необхідно провести інвентаризацію складу і при необхідності промаркувати майно, що перевозиться, а також  ретельно упакувати складську техніку. І тільки потім приступати безпосередньо до самого переїзду.
  • переїзд підприємства – підприємства які працюють вже багато років на ринку, розуміють що переїзди це необхідність, так як останнім часом існує тенденція перенесення виробничих підприємств за межі міста. Це пов’язано як з вартістю оренди, так і з транспортною логістикою. І найбільш складним і трудомістким завданням є саме переїзд виробництва, впоратися з яким допоможуть мувінгові компанії.
  • переїзд IT-компанії – специфічність переїздів таких компаній полягає в організації перевезення серверного обладнання, для якого необхідні спеціальні інструменти і ретельна упаковка при транспортуванні.
  • переїзд магазину – при організації таких переїздів дуже важливі терміни, тому найкраще звернутися до професіоналів. А на час ремонту сервіс зберігання речей «Чердак» може розмістити ваше торгове обладнання в боксах індивідуального зберігання.
  • переїзд банку – якщо відділення вашого банку переїжджає на нове місце, то краще викликати мувінгову компанію, так як вони зможуть все організувати в найкоротші терміни і візьмуть на себе не тільки перевезення, але і розберуть і упакують банківське обладнання, офісну техніку та меблі не порушивши робочого процесу відділення.

 

Вартість офісного переїзду завжди розраховується індивідуально і в кошторисі закладають орієнтовну вартість. Від чого ж залежить вартість послуг перевізника? Перш за все на вартість впливає кількість вантажників і витрачений ними час, яка машина знадобиться для переїзду і час її роботи, поверх і наявність в будівлі вантажного ліфта, а також ширина прорізів і ін., кількість витрачених пакувальних матеріалів, а так само збільшується вартість при наявності великогабаритних предметів.

Оцените service

Три кроки для оренди бокса під час офісного переїзду

Вибираєте

Розмір складу і термін оренди

Бронюєте

По телефону або онлайн

Користуєтеся

Перевозите речі на свій склад

Калькулятор вартості оренди

Оренда комірки
Зберігання шин
Велосипеди
шини c
диском
шини
Діаметр:
R 13-14
R 15-16
R 17-18
R 19-20
Розмір
1м³
1,5м³
1м²
1м²
1,3м²
1,5м²
2,1м²
2,5м²
2,7м²
2,8м²
3м²
4м²
4,5м²
6м²
12м²+

Вартість зберігання велосипеда

Оренда морського контейнера, 20 футів

Термін:
7 днів
1 рік
1 місяць
1 місяць
1 рік
1 місяць
Кількість коліс:
1
5
4
1 місяць
1 рік
1 місяць
* Для оформлення договору необхідно мати з собою паспорт і навісний замок.
Замок, у разі необхідності, можна купити на місці
ціна:0
Ви заощадите 0 грн
Орендувати

Оренда комірки

x

Виберіть склад

видеокамера

Наші переваги

Індивідуальний підхід до кожного клієнта

Цілодобова охорона і відеоспостереження

Температурний режим

Швидке оформлення

Зручне розташування складів

Поширені питання клієнтів про офісний переїзд

Співпраця з Мувером відбувається в кілька етапів. Перш за все необхідно вибрати мувінгову компанію і узгодити з ним умови роботи, далі фахівці підготують ваш офіс до переїзду. Після того як ваші меблі будуть розібрані, а вся техніка упакована приїдуть вантажники з машиною для транспортування вашого офісу в нове місце. По прибуттю мувери розпакують і зберуть меблі і оргтехніку, а також розставлять все по затвердженим вами плану.

Для підготовки Вашого офісу до переїзду необхідно:

  1. Зробити інвентаризацію речей, які необхідно перевезти. Нехай кожен співробітник спакує своє робоче місце і підпише свої коробки, заодно і призведе документацію в порядок.
  2. Створити план нового офісу і схематично розташувати робочі місця та ін.
  3. Призначити у себе в компанії відповідального за переїзд співробітника.
  4. Вибрати компанію перевізника для організації переїзду і обговоріть з ними всі деталі по вартості робіт і часу, що б в подальшому не виникло не приємних моментів.
  5. Заздалегідь вирішити питання з пропусками на територію офісного центру для машин мувінгової компанії.

Замовляючи послуги офісного переїзду у мувінгових компаній, ви отримуєте такі переваги як:

  • можливість здійснення переїзду у вихідні та святкові дні без шкоди робочому процесу;
  • надання заздалегідь пакувальних матеріалів;
  • узгодженість з компанією-перевізником плану переїзду;
  • ваші співробітники не будуть відволікатися від виконання своїх безпосередніх обов’язків;
  • а також Мувери гарантують повну конфіденційність

При необхідності зберігання офісних меблів або техніки краще звертатись до спеціалізуються на зберіганні речей сервісами. «Чердак» надає послуги зі зберігання при офісному переїзді, а так само співпрацює з усіма великими мувінговими компаніями Києва.

Інші послуги

Статті по темі

Данные не найдены

Фотогалерея

Сервіс зберігання речей

Оренда комірки