Сервіс зберігання речей

Зберігання речей на час переїзду офісу

Повний комплекс послуг із зберігання речей в Києві на час переїзду офісу пропонує сервіс «Чердак». Не визначилися з вибором нового офісу для роботи? В обраному приміщенні ще йде ремонт? Тоді ми готові підібрати для вас зручний бокс з метою розміщення та зберігання офісних меблів і робочого обладнання на час переїзду.

 

Наша компанія професійно керує процесом переїзду, використовує індивідуальний підхід до кожного клієнта і створює максимально зручні умови для зберігання. З нами ваші речі в цілковитій безпеці! Цілодобова охорона, дотримання температурного режиму, відео спостереження, система пожежної безпеки.

 

Якщо ви не знаєте як організувати правильно процес, то ми допоможемо вам з доставкою, упаковкою, а також ми організуємо розбирання меблів, а при необхідності і збірку вже в новому приміщенні. Так як серед наших партнерів тільки кращі мувери на ринку Києва, які мають власні ресурси, автомобілі, кваліфікованих фахівців, пакувальні матеріали і зроблять переїзд максимально швидким і безпечним. Ну а ми підберемо бокс під обсяг і кількість ваших речей, щоб ви не переплачували за зайві квадратні метри. Орендувати бокс для зберігання речей на час переїзду офісу можна на будь-який термін, починаючи від 7 днів!

4.9/5 - (10 оценок)

Три кроки для оренди складу під офісне зберігання

Вибираєте

Розмір складу і термін оренди

Бронюєте

По телефону або онлайн

Користуєтеся

Перевозите речі на свій склад

Калькулятор вартості оренди

Оренда комірки
Зберігання шин
Велосипеди
шини c
диском
шини
Діаметр:
R 13-14
R 15-16
R 17-18
R 19-20
Розмір
1м³
1,5м³
1м²
1м²
1,3м²
1,5м²
2,1м²
2,5м²
2,7м²
2,8м²
3м²
4м²
4,5м²
6м²
12м²+

Вартість зберігання велосипеда

Оренда морського контейнера, 20 футів

Термін:
7 днів
1 рік
1 місяць
1 місяць
1 рік
1 місяць
Кількість коліс:
1
5
4
1 місяць
1 рік
1 місяць
* Для оформлення договору необхідно мати з собою паспорт і навісний замок.
Замок, у разі необхідності, можна купити на місці
ціна:0
Ви заощадите 0 грн
Орендувати

Оренда комірки

x

Виберіть склад

видеокамера

Наші переваги

Індивідуальний підхід до кожного клієнта

Цілодобова охорона і відеоспостереження

Температурний режим

Швидке оформлення

Зручне розташування складів

Часті питання при зберігання речей на час переїзду офісу

Крім основної послуги оренди боксу для зберігання офісних меблів і техніки, наша компанія також допоможе організувати складання та розбирання меблів, навантаження і розвантаження майна, упаковку і доставку на наш склад, використовуючи послуги наших партнерів. Компактно і зручно організуємо систему зберігання в боксі, що допоможе вам легко перевезти речі в новий офіс.

Наш сервіс несе відповідальність за збереження вашого майна. За безпеку ваших речей, ви можете бути повністю спокійні. У нас працює цілодобова охорона, встановлені системи відеоспостереження і пожежної безпеки.

Ціна послуги оренди боксу для зберігання речей на час переїзду офісу, залежить від терміну оренди і розмірів приміщення, що орендується. Вартість додаткових послуг формується в залежності від кількості кабінетів у вашому офісі, необхідності складання або розбирання меблів, залучення додаткової вантажної техніки, упаковки та іншого. Зателефонуйте нам прямо зараз, і ми розрахуємо для вас приблизну вартість послуг.

Наша компанія створює оптимальні умови для зберігання особистих речей, меблів, техніки, обладнання. На наших складах завжди чисто, підтримується правильна температура повітря, а також належний рівень вологості. Для зручності ми пропонуємо купити додаткові стелажі для розміщення речей і додавання площі зберігання.

Інші послуги

Статті по темі

Данные не найдены

Фотогалерея

Сервіс зберігання речей

Оренда комірки