Повний комплекс послуг із зберігання речей в Києві на час переїзду офісу пропонує сервіс «Чердак». Не визначилися з вибором нового офісу для роботи? В обраному приміщенні ще йде ремонт? Тоді ми готові підібрати для вас зручний бокс з метою розміщення та зберігання офісних меблів і робочого обладнання на час переїзду.
Наша компанія професійно керує процесом переїзду, використовує індивідуальний підхід до кожного клієнта і створює максимально зручні умови для зберігання. З нами ваші речі в цілковитій безпеці! Цілодобова охорона, дотримання температурного режиму, відео спостереження, система пожежної безпеки.
Якщо ви не знаєте як організувати правильно процес, то ми допоможемо вам з доставкою, упаковкою, а також ми організуємо розбирання меблів, а при необхідності і збірку вже в новому приміщенні. Так як серед наших партнерів тільки кращі мувери на ринку Києва, які мають власні ресурси, автомобілі, кваліфікованих фахівців, пакувальні матеріали і зроблять переїзд максимально швидким і безпечним. Ну а ми підберемо бокс під обсяг і кількість ваших речей, щоб ви не переплачували за зайві квадратні метри. Орендувати бокс для зберігання речей на час переїзду офісу можна на будь-який термін, починаючи від 7 днів!
Розмір складу і термін оренди
По телефону або онлайн
Перевозите речі на свій склад
Індивідуальний підхід до кожного клієнта
Цілодобова охорона і відеоспостереження
Температурний режим
Швидке оформлення
Зручне розташування складів
Крім основної послуги оренди боксу для зберігання офісних меблів і техніки, наша компанія також допоможе організувати складання та розбирання меблів, навантаження і розвантаження майна, упаковку і доставку на наш склад, використовуючи послуги наших партнерів. Компактно і зручно організуємо систему зберігання в боксі, що допоможе вам легко перевезти речі в новий офіс.
Наш сервіс несе відповідальність за збереження вашого майна. За безпеку ваших речей, ви можете бути повністю спокійні. У нас працює цілодобова охорона, встановлені системи відеоспостереження і пожежної безпеки.
Ціна послуги оренди боксу для зберігання речей на час переїзду офісу, залежить від терміну оренди і розмірів приміщення, що орендується. Вартість додаткових послуг формується в залежності від кількості кабінетів у вашому офісі, необхідності складання або розбирання меблів, залучення додаткової вантажної техніки, упаковки та іншого. Зателефонуйте нам прямо зараз, і ми розрахуємо для вас приблизну вартість послуг.
Наша компанія створює оптимальні умови для зберігання особистих речей, меблів, техніки, обладнання. На наших складах завжди чисто, підтримується правильна температура повітря, а також належний рівень вологості. Для зручності ми пропонуємо купити додаткові стелажі для розміщення речей і додавання площі зберігання.